Kiireim ja soodsaim viis e-poe tegemiseks!

Vaata lähemalt

E-poe avaleht

Me arvame, et me oleme oma otsustes ratsionaalsed ja teeme ka oma ostuotsused kaalutletult. Tegelikkuses on erinevad uuringud tõestanud, et oma ostuotsused tehakse emotsionaalselt, sisetunde põhjal. Seega on äärmiselt oluline, et e-poe külastaja, kes on sattunud e-poe avalehele, "tunneks" õigesti.

Ehk siis külastaja, kellel tekib e-poe avalehel olles positiivne emotsioon, mitte lihtsalt ei osta sealt, vaid jätab selle veebipoe ka meelde kui väärt koha, kus sisseoste teha ning tõenäoliselt naaseb ka hiljem, et kordusostu sooritada.

E-poe avaleht on sisuliselt vitriinaken, millega klienti poodi sisenema peibutatakse. See on koht, kus presenteerida näiteks brändi või elustiili.

1. Kõige olulisem e-poe avalehel

Et külastaja tunneks kohe, et ta on õiges kohas ja saaks asuda mugavalt sisseoste tegema, peab ta saama hetkega vastused kahele küsimusele:

  1. Kas tegu on e-poega?
  2. Mida siit võimalik osta on?

Tundub uskumatuna, ent selle vastu ikka veel eksitakse. Ka praegu veel üsna populaarne minimalism veebidisainis (ja ka lihtalt halb e-poe UX) päädib tihti sellega, et pole aru saada, millega üldse see leht tegeleb. Saati siis on võimalik saada vastus küsimusele, kas see ka e-pood on või mida seal üldse pakutakse.

Ära kiusa oma külastajat vaid kasuta e-poe disaini, mis neile küsimustele kohese vastuse annab!

2. Kriitilised elemendid

Erinevad uuringute põhjal saab väita, et eduka e-poe avalehel on 6 olulist elementi:

  1. Logo
  2. Ostukorv
  3. Kasutja logimine/registreerimine
  4. Otsing
  5. Soodus- ja eripakkumised
  6. Hea kvaliteediga tootepildid

Tundub taas, nagu iseenesestmõistetav, ent siiski eksitakse selle vastu ikka veel. Alljärgnealt on toodud negatiivse näitena ühe e-poe avalet, kus on eksitud kõigi ülalnimetatud reeglite vastu.

Halva e-poe näide
Halva e-poe UX näide
Halva e-poe UX näide. Kliki pildid, et suuremalt näha

Artikkel on veel täiendamisel :)

Elever valmis e-pood

Võta ühendust!

Võta julgelt ühendust ja lepime kokku kokkusaamise.
Kokkusaamise mõte ei ole vaid e-poe võimaluste tutvustamine, vaid ka Sinu vajaduste kaardistamine
ning koos otsustamine, milline lahendus oleks just Sulle parim.

52 77 919

Kontakt

Palun sisesta oma ees- ja perekonnanimi
Palun sisesta korrektne e-postiaadress
Palun kirjelda oma soove mõne sõnaga